Termeni şi condiţii

Termeni şi condiţii BATTLESHOP aplicabile serviciilor de intermediere in comert si serviciilor de comercializarea de bunuri.

Servicii:

BattleShop ofera servicii de intermediere intre vanzatorii din China si clientul final. Produsele comercializate de vanzatorii din China se pot achizitiona prin plata cu cardul de credit dar si Ramburs de terte persoane si nu fac obiectul unui act de comert intre BATTLESHOP si Client. 

Garantii si retururi:

BattleShop OFERA garantia oferita de producator si de un timp de retur de 15 zile conform normelor europene pentru comertul online.

BattleShop NU ofera garantie produselor aflate pe site DAR comercializate de partenerii din China si NU este in nici un fel responsabil pentru defectele de fabricatie a acestora. Garantia acestor produse este oferita de producator si de fiecare vanzator in parte.

In cazul in care “Clientul” nu este multumit de produs, acesta trebuie sa notifice BATTLESHOP, in termen de 15 zile, via chat, e-mail (info[at]battleshop.ro) sau telefonic 0785 444 888, iar noi vom lua legatura cu vanzatorul produsului respectiv. BattleShop va incerca sa rezolve situtia daca clientul cere specific acest lucru. Detaliile vanzatorului se afla pe factura. In cazul de retur, clientul va suporta costul transportului la nivel national dar si costul returului.

Taxe de Livrare si Retur:

Taxa de livrare la nivel national este afisata inainte de finalizarea fiecarei comenzi. Aceasta suma este calculata in functie de numarul de produse, greutate si locatia clientului. Aceste taxe pot varia. Costul transportului este afisat si pe facture. Transportul coletelor la nival national se va face cu Cargus, FanCurier, Sameday sau DPD.

Transportul coletelor de la vanzator-ul din China se face cu Posta Chineza, EMS, Posta Romana. Durata perioadei de tranzit poate fi intre 15 si 60 de zile.

Pretul final regasit in factura si in mailul de confirmare include pretul produsului + taxele de livrare + taxele de livrare din China. Pretul final nu include eventualele costuri care pot sa apara in cazul produselor livrate din China, cum ar fi Taxe Vamale sau TVA. Aceste taxe vor fi insa prezentate clientului inainte ca sa i sa poate cere rambursarea respectivei sume aparute ulteriori.

Costul returului este suportat de client.

RIDICAREA COLETELOR

Produsele comandate de pe platforma BattleShop vor fi livrate printr-un curier national la adresa specificata in comanda.

In cazul in care se plaseaza o comanda la un partener BattleShop iar aceasta comanda necesita intocmirea de formalitati vamale sau postale, clientul este de accord sa imputerniceasca BattleShop pentru a obtine liberul de vama pentru produsele comandate.

BattleShop nu este responsabil pentru starea, natura sau legalitatea produselor vandute de un seller si achizitionate de un client pe platforma BattleShop.

Prin comanda plasata pe BattleShop.ro, clientul imputerniceste BattleShop daca sunt necesare formalitati vamale ca agent intermediar de reprezentare vamala si de trecere a expedierii prin vama. Daca BattleShop subcontracteaza aceasta activitate, clientul certifica prin acest contract ca suntem liberi sa desemnam un agent vamal care sa efectueze vamuirea.

REFUZUL RIDICARII COLETULUI:

Pentru produsele comercializate de un vanzator din China BattleShop nu isi asuma responsabilitatea in cazul in care clientul din orice motiv refuza ridicarea coletului sau nu mai doreste produsele comandate. Banii incasati in urma comenzilor vor fi inapoiati doar dupa ce produsul se intoarece in China. Clientul trebuie sa notifice BattleShop in termen de 15 zile via chat, e-mail (info[at]battleshop.ro) sau telefonic 0785 444 888, iar noi vom lua legatura cu vanzatorul produsului respectiv. BattleShop va incerca sa rezolve situtia daca clientul cere specific acest lucru

Pentru produsele comercializate de BattleShop clientul va notifica BattleShop via chat, e-mail (info[at]battleshop.ro) sau telefonic 0785 444 888, iar noi vom trimite un curier la adresa specificata de client pentru a ridica produsul.

Dupa inspectia produsului se declara daca produsul este conform cu starea lui atunci cand a fost livrat catre client. Daca produsul se afla intr-o stare buna, fara defecte, se returneaza contravaloarea produsului integrala fara costul transportului.

Daca produsul prezinta defecte, BattleShop poate retine pana la 50% din valoarea produsului pentru a putea sa il repare sau s ail schimbe dupa caz.

 

PRODUSE DEFECTE:

In cazul in care clientul primeste unul sau mai multe produse defecte, acesta in timp de 15 zile de la receptia acestora trebuie sa notifice BattleShop in scris, prin mesaj, sau telefonic. Tot odata trebuie sa trimita poze cu defectul pe info@battleshop.ro

Daca produsele sunt comercializate de unul dintre vanzatorii aflati in China, partenerii vor fi instintati pe e.mail de defect. Partenerii hotaresc daca vor inlocui produsul sau daca vor restitui suma achitata de client.

 

CALCULUL TIMPILOR DE TRANZIT:

Livrarea de la un vanzator Battleshop aflat in China se face in 15-45 zile.

Zilele de sambata – duminica, sarbatorile legale si zilele nebancare, intarzierile cauzate de autoritatile vamale, intarzierile datorate respectarii cerintelor locale de securitate obligatorii; sau alte evenimente necontrolabile, nu sunt incluse in timpii de livrare “door to door” declarati de noi.

Livrarea produselor aflate in gestiunea BattleShop dureaza intre 2 si 5 zile lucratoare.

VAMUIREA (doar in cazul in cazul necesar):

Prin acest contract, clientul imputerniceste pe BATTLESHOP ca agent intermediar de reprezentare vamala si de trecere a expedierii prin vama. Daca BATTLESHOP subcontracteaza aceasta activitate, clientul certifica prin acest contract ca suntem liberi sa desemnam un agent vamal care sa efectueze vamuirea.

BATTLESHOP NU achita in avans toate taxele aferente vamuirii si TVA in numele clientului.

MODALITATI DE PLATA:

  • Plata prin Card de Credit
  • Plata Ramburs

FACTURA:

Clientul va primi factura detaliata atasata in contul lui de client. In cazul in care clientul nu si-a facut cont aceasta va fi trimisa pe e.mailul trecut in comanda.

In cazul in care adresa de e.mail nu este corecta si factura nu ajunge la client, aceasta va fi trimisa la o alta adresa de e.mail indicate de client. Solicitarile in acest sens se pot face pe info[at]battleshop.ro

Clientul are dreptul sa reclame in scris factura emisa in termen de 9 zile de la data emiterii acesteia, iar dupa acest termen factura se considera ca fiind acceptata.

BattleShop isi rezerva dreptul de a cere o plata in avans pentru comenzile considerate de valoare mare sau riscante. Deasemenea BATTLESHOP isi rezerva dreptul de a refuza o comanda unui client

 

ADRESE INCORECTE SI CASUTE POSTALE:

Daca BATTLESHOP nu poate livra transportul clientului datorita unei adrese incorecte, va face tot posibilul, in limite rezonabile, sa gaseasca adresa corecta. BATTLESHOP va anunta clientul de modificarea facuta si va livra sau va incerca sa livreze expedierea la adresa corecta, putand cere taxe suplimentare.

BATTLESHOP nu livreaza colete sau pachete la casute postale. In cazul in care, dupa o prima incercare, BATTLESHOP (prin firma de curierat aleasa) nu poate efectua livrarea, clientul este de acord cu faptul ca BATTLESHOP va putea returna transportul la expeditor, sau va putea scoate la vanzare produsele din colet la un pret considerat rezonabil de catre BATTLESHOP.

 

JURISDICTIE:

In cazul in care un termen sau o conditie este declarata nula sau neaplicabila, o astfel de decizie nu va afecta celelalte conditii ale acestui contract, care vor ramane in vigoare.

In conformitate cu toate conventiile in vigoare aplicabile, disputele ce se nasc in legatura cu acest contract se vor solutiona amiabil sau de catre instanta cu cea mai apropiata filiala sau reprezentanta BATTLESHOP.

 

PRELUCRAREA DATELOR CU CARACTER PERSONAL (GDPR):

Datele dumneavoastra cu caracter personal vor fi folosite numai cu scopul procesarii comenziilor de catre noi sau de catre partnerii la care ati pus comanda, obtinerea de liber de vama si livrarea prin curier. battleshop nu va pune datele dumeavoastra cu caracter personal la dispozitia tertelor sub nici o forma. e-mailurile primite de dumneavoastra vor fi numai in legatura cu comenzile aflate in curs de procesare/livrare sau newsletters in cazul in care v-ati abonat la acestea.

Toate prelucrarile de date cu caracter pesonal se fac in conformitate cu legea gdpr 190/2018.

La solicitarea dumneavoastra in scris battleshop se obliga sa stearga datele cu caracter personal.